Tilaus- ja toimitusehdot

 

 

 

Yleistä

Broidien Oy, y-tunnus: 3402867-7, osoite: Rahakamarinportti 3A, 2.krs; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme www.brove.fi sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.8.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Mikäli toimitustapa ei ole ajankohtaisesti saatavilla, tai toimituksen kanssa ilmenee muita ongelmia olemme sähköpostitse yhteydessä toimituksen sopimiseksi.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 4-7 päivää. Varastosta löytyvät tuotteemme lähetämme pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika lähettämisen jälkeen riippuu valitsemastanne toimitustavasta. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Keskusvarastotuotteille toimitusaika on n. 5-20 arkipäivää.

Toimitusaika vaihtelee valitsemanne toimitustavan mukaisesti. Nopeimman toimituksen tarjoaa pääsääntöisesti Matkahuolto. Kirjepostilla toimitettavat lähetykset eivät ole seurattavia, eikä Broidien Verkkokauppa tai Broidien Oy ota vastuuta eikä korvaa vahinkoja mikäli seuraamaton kirjetoimitus katoaa matkalla. Broidien suosittelee vahvasti seurattavien lähetysmuotojen käyttämistä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella. Asiakkaalla on velvoite tarkistaa tavara välittömästi toimituksen yhteydessä ja kirjata kaikki virheet rahtikirjaan. Mikäli allekirjoitettuun rahtikirjaan ei ole kirjattu huomioita, katsotaan toimitus aina hyväksytyksi. Havaitut virheet ja puutteet tulee ilmoittaa 7 päivän kuluessa Broidien verkkokaupan asiakaspalveluun kirjallisesti.

Peruutusoikeus koskee vain alkuperäiskuntoisia tuotteita ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Varaamme oikeuden hylätä peruutus tai vähentää arvonalenema palautuksesta mikäli tuote ei ole alkuperäisessä myyntikunnossa. Hygieniatuotteilla (Muilla kuin TÄYSIN alkuperäiskuntoisilla ja sinetöidyillä), kustomoiduilla (esim. painetuilla tai kirjailluilla) eikä tilaustuotteilla (Varta vasten asiakkaalle valmistajalta tilatut tuotteet) ole palautusoikeutta.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Mikäli tilaajana on yritys, yhteisö tai muu kuin yksityishenkilö, sovitaan palautuksesta aina erikseen. Lähtökohtaisesti yritystenvälisessä kaupassa ei ole kuluttajasuojalain vastaavaa palautusoikeutta. Pyrimme kuitenkin parhaamme mukaan joustamaan palautusten suhteen myös yritysten kohdalla. Selkeästi virheelliset tai puutteelliset tilaukset korjataan poikkeuksetta ja ilman erillisiä kuluja.

Palautusosoitteemme: 

Broidien Oy

Rahakamarinportti 3A

00240 HELSINKI

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Asiakkaalla on velvoite tarkistaa tavara välittömästi toimituksen yhteydessä ja kirjata kaikki virheet rahtikirjaan. Mikäli allekirjoitettuun rahtikirjaan ei ole kirjattu huomioita, katsotaan toimitus aina hyväksytyksi. Havaitut virheet ja puutteet tulee ilmoittaa 7 päivän kuluessa Broidien verkkokaupan asiakaspalveluun kirjallisesti. Broidien ei vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneista logistiikkayhtiön aiheuttamista vahingoista tai katoamisista. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä meihin sähköpostitse: verkkokauppa@broidien.fi

 

Vastuunrajoitus

Broidien Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

 

 

Voit ottaa meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse verkkokauppa@broidien.fi

 

Shopping Cart
Scroll to Top